Home Page

Sitemap

Kwaliteitskeurmerk

In april 2019 zijn de huisartsenpraktijken van GC Spoorlaan gecertificeerd.
U mag erop vertrouwen dat we streven naar de beste zorg voor u. Meer informatie is te zien via de volgende link: https://vimeo.com/
Divider

Spoedgeval!

Noodgevallen Spoedgeval overdag (08.00-17.00 uur):
010 - 451 79 59: Toets 4
of 010 - 450 40 10

Avond/Nacht en Weekend-diensten:
Voor dringende medische zaken kunt u na 17.00 uur bellen naar Huisartspost IJsseland: 010 - 279 92 62

Als elke seconde telt: Bel 112!

Huisartsen

In het gezondheidscentrum zijn vier huisartsenpraktijken gevestigd:
Divider

Openingstijden

Openingstijden Maandag t/m Vrijdag:
van 8.00 tot 17.00 uur


Adres

Gezondheidscentrum Spoorlaan
Spoorlaan 20
2908 BG Capelle aan den IJssel
Fax:010 - 258 17 00

Opvragen van uitslagen

Dagelijks van 08.00 - 12.00 uur

Spreekuur Bezoek

Op afspraak, elke dag.
U kunt tussen 08.00-12.00 uur bellen met de assistente van uw huisarts voor een afspraak. Ook is het mogelijk om een online afspraak te plannen. Ga hiervoor naar de website van uw huisarts (zie website/meer informatie).

Huisbezoek

In overleg met assistente

(Herhaal)recepten

Patiënten van Apotheek Spoorlaan kunnen via het telefoonnummer 010 - 451 18 03 dag en nacht hun herhaalrecepten doorgeven. Tevens kunt u op werkdagen tussen 08.00-12.00 uur telefonisch of aan de balie recepten aanvragen bij de assistente van uw huisarts.

Laboratoriumonderzoek en verwijsbrieven

Voor het inleveren van materiaal voor onderzoek (zoals urines etc) of voor het ophalen van brieven kunt u dagelijks terecht aan de balie tussen 8.00 uur en 12.00 uur. Urines bij voorkeur inleveren voor 11.00 uur ivm eventueel in kunnen zetten van een urinekweek.
Divider

Website/Meer informatie

Openingstijden Meer informatie? Via onderstaande links komt u op de website van uw huisarts:

Klachtenregeling Huisartsen

Gelukkig zijn de meeste patiënten heel tevreden over hun huisarts of andere zorgverlener. Maar misschien bent u over bepaalde zaken iets minder tevreden. Hier leest u wat u kunt doen met uw onvrede of klacht.

Wij willen graag op de hoogte zijn van uw ongenoegen als dat er is. Het geeft ons namelijk de mogelijkheid om onze zorg nog beter te maken. Binnen het gezondheidscentrum Spoorlaan hebben de huisartsen een eigen klachtenregeling.

Mocht u een klacht hebben over een huisarts, praktijkassistente of een praktijkondersteuner dan kunt u dit het beste melden bij uw eigen huisarts via het klachtenformulier (bestandstype PDF) of het klachtenformulier (bestandstype Word). U kunt het formulier ook vragen aan de assistente. De huisarts zal u z.s.m. benaderen om het probleem te bespreken en op te helderen na het inleveren van het klachtenformulier.

Alle huisartsen en waarnemers van ons gezondheidscentrum zijn aangesloten bij de SKGE (Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg). Lukt het niet om samen met de huisarts of daarna praktijkmanager tot een oplossing te komen, dan kan de klachtenfunctionaris van de SKGE hierbij helpen (www.skge.nl).
↑ Naar boven